Turister i stan

Vi lyckades faktiskt fa tummen ur och leka riktigt turister for nagra dagar i storstaden. Forutom europeisk mat, shopping, bio vistelse och party sa blev det ett flertal besok vid valkanda tempel, statyer och andra sevardigheter.
Mads fran Danmark och Stephen fran USA (som ocksa arbetar for AFS) beslot sig for att haka pa oss i nagra natter innan lagret.

De manniskor jag mott har nar jag rest runt ar manniskor som jag annars aldrig skulle stott pa i mitt liv.
Vi ar sa otroligt olika allesammans och kanske ar det just darfor vi alla klickar sa bra. Dessutom ar vi alla falanger och bosatta i detta markliga land, vilket gor att vi har en knytpunkt att hela tiden relatera till. Det ar intressant att diskutera olika erfarenheter av den thailandska kulturen. Trots att vi bor i olika delar av landet, med olika familjer och olika arbeten, sa har vi alla i princip samma uppfattning om det mesta har.

Jag kommer kunna leva pa mina dagar pa Koh Chang och i Bangkok lange nu.


 

The Golden Mount


Jatuchak Market



Wat Pho



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0