AFS camp i Kanchanaburi (sista dagarna)

Sista dagarna pa campet praglades av en irriterande klump i magen. I alla fall for min del. Snart tillbaka till Pranburi, arbetet, vardagsproblemen, verkligheten.
Mina tre backpackingveckor har helt enkelt gatt for fort. Jag hade gjort vad som helst for att fa frysa tiden pa Koh Chang. Fa ligga pa stranden i nagra dagar till och bara njuta av sol och havsbad. Men jag ar inte i Thailand for att bada. Jag ar har for att jag har ett liv har just nu och det livet maste skotas precis som alla andra liv.

Det blev i alla fall ytterligare nagra kvalitetsfyllda dagar tillsammans innan vi skiljdes at. Besokte en bro dar 3000 krigsfangar fick satta livet till for att bygga, under andra varldskriget. Besokte aven kyrkogarden dar dessa kroppar ligger begravda. Intressant historia det dar.
Blev ocksa lite grottvandring, shopping och goda middagar tillsammans innan vi skiljdes at. Av nagon anledning kanns det sa mycket lattare nu nar vi hittat varandra. Nu har jag plotsligt betydelsefulla manniskor, vanner, som inte befinner sig pa andra sidan jorden. Som jag kan ringa nar jag vill.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0