Sjukdomar och tempelvistelser

Sedan Sukien berattade om alla de konstiga sjukdomar som finns har i Pranburi, har jag dromt mardrommar om dessa flera natter i rad. Mina tva varsta mardrommar har handlat om att jag fatt elephantitis och spetalska. Bada dessa sjukommar trodde jag forsvunnit fran var planet for langesedan, men tydligen inte. Sag en man med spetalska senast igar vid templet. Riktiskt laskigt.


Meningen var att jag och Sukien skulle hjalpa en annan larare att salja blommor vi templet igar. Trots att vi bestamt tid och plats, dok lararen vi skulle hjalpa aldrig upp. Jag orkar inte ens bli irriterad over sadant har langre. Borjar vanja mig vid att aldrig kunna planera nagonting ordentligt.

Trots att det ar valdigt mycket jobb just nu sa mar jag riktigt bra. Faktum ar att det kanske ar just darfor jag mar bra. Jag tycker om att ha mycket omkring mig och press och stress har alltid fatt mig att prestera battre.



Marknad pa vag till templet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0