Phi-Phi Island

Nu ar jag och Fredric pa Phi Phi Islands. Rena paradison!
Mottes upp i Phatong och spenderade natten pa ett helt okej hotell vid stranden. Skulle inte pasta att jag kan rekommendera den delen av Phuket direkt. Gamla vasterlandska man och unga thailandska kvinnor, hand i hand, ar snarare en regel an ett undantag.
I morse tog vi alltsa baten ut till oarna och hade darerfteren underbar dag pa stranden. Trots att jag inte brukar branna mig, och trots att jag definitivt inte pressat, sa ar jag ohalsosamt rod just nu. Enda stora nackdelen med Phi-Phi ar alla svenskar.
Nu ska vi ga och se pa nagon typ av eldshow.

Har bara haft tio minuter pa mig har pa internetcafet sa har inte hunnit svara pa nagra mail eller meddelanden. Lovar att gora det snart! Ska aven forsoka lagga upp lite bilder sa smaning om. Hoppas att allt ar bra med er dar hemma.



Bilder fran Phi-Phi Island



Eldshow pa Ibiza bar

Fredric pa vag hem efter nattbad


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter UNDERBART med Phi Phi Island.

Sola med måtta (lite lättare sagt än gjort)...

Kram på er bägge. /från Odonvägen

2009-03-29 @ 11:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0