Kroppskudde

Jag har alltid haft det dar irriterande sovproblemet dar jag inte riktigt vet vart jag ska gora av mina armar. Maste alltid ha nagonting att halla om. Maste dessutom alltid ha nagonting mellan mina knan nar jag ligger pa sidan. Vet inte om det beror pa att jag har bredare hofter och smal midja, men sa ar det i alla fall.

Trodde jag var ensam i varlden om dessa sovstallningsproblem, men uppenbarligen delar jag detta krangel med resten av thailand befolkning. De har darfor "uppfunnit" en kudde som svar pa detta problem. De allra flesta thailandare har alltsa bade en huvudkudde och en kroppskudde (som jag nu inte minns namnet pa) nar de sover. Meningen ar att ligga och halla om kroppskudden med bade armarna och benen. Valdigt bra att ha nar man kanner sig lite ensam dessutom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0