Jobbdator

Vad glad jag ar just nu!
Som tack for att jag producerat eget arbetsmaterial och paborjat mina egna engelskabocker, har jag nu fatt en barbar dator av rektorn!
Den kommer verkligen underlatta i mitt arbete, bade med forberedandet av lektioner, forberedande av prov och som sagt i arbetet med eget material. "Keep up the good work Miss Adjan Linda" stod det pa datornvaskan som lag pa mitt skrivbord nar jag kom till jobbet i morse.

Lite synd att jag inte har tradlost internet nagon annan stans an i skolan. Hade varit drommen att kunna anvanda datorn hemma ocksa och slippa de svettiga, dyra timmarna pa internetcafet. Menmen, man kan ju inte fa allt har i varlden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0