Fler Bangkokbilder


Thailandare gillar att aka taxi.
\
Chain och jag

Mc Donalds pa thailandska

Sota Papsi. Den av Viuws vanner som jag tycker absolut bast om. Ska kanske aka till Bangkok igen om tva veckor for att halsa pa henne. Det ar konstigt det dar med personkemi. Ungefar pa samma satt som jag kande forsta gangen jag traffade Elin, kande jag ocksa forsta gangen jag traffade Papsi. Det har egentligen ingenting med utseende eller stil att gora, utan nagonting annat. "Dar ar en som jag" och faktum ar att jag och Papsi ar slaende lika (trots att hon ar snappet mer thailandsk saklart)

Ladyboy-talangtavling i en av galleriorna

Viuw visar mig runt pa hennes universitet "Turagikbandi".

En av studiesalarna. Lite skillnad i jamforelse med KTB.

Universitetet ar otroligt stort och tydligen en av de basta i Thailand. Pa omradet finns tennisbanor, simbassangar, badmintonbanor, fotbollsplaner och mycket mer.

Mitt rum da jag kom hem. Har beslutat mig for att ta en lugn och sansad diskussion med familjen angaende integritet. Jag vet att det inte fungerar pa samma satt har som det gor hemma, men jag maste ta det har snacket for att det ska funka. Star inte ut med att de inte respeketar vad som ar mina saker mer. Sjalvklart maste jag ta seden dit jag kommer och anpassa mig, men allt har en grans och den gransen har passerats for lanngesedan i mitt hus. Maste dock vanta med att prata om det har tills Viuws ar tillbaka fran Bangkok sa att hon kan oversatta, annars ar det meningslost att forsoka sig pa ett seriost samtal.

Kommentarer
Postat av: Elin

"i princip exakt likadana" =)

2009-03-03 @ 11:39:28
Postat av: Pappa

Lite "eget utrymme" behöver man, Linda. Förstår att du tycker det är lite tufft.

/Kram Pappa

2009-03-03 @ 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0