Familjekvallar

Igarkvall hade jag och smatjejerna myskvall. Vi laste bocker, spelade spel och flatade varandras har. Innan de begav sig hemat hade vi en liten vighetstavling. For forsta gangen pa manga ar forlorade jag en sadan! Ett tydligt tecken pa att det ar hog tid att ta tag i traningen och stretchandet igen.

Darefter gick jag till familjens kusins 14-arskalas. Det hade dukats upp en middag pa en matta utanfor ett av shophousen dit alla var valkomna. Stannade kvar och umgicks med fotbollslaget fram till midnatt.

Idag ar jag med andra ord lite halvseg, vilket dock inte ar nagot ovanligt. Den kroniska trottheten beror dock oftast inte pa somnbrist, utan pa varmen. Men jag borjar vanja mig bade vid hettan och vid att standigt vara sadar lite efter i bade kroppen och i huvudet. Nu ska jag tillbaka till arbetet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0