Hejda-fest

Igarkvall hade kon ma anordnat en avskeds-fest for mig. Att doma av denna fest skulle man latt kunna tro att jag beger mig ivag fran Pranburi for alltid. Trots att jag kommer tillbaka redan om tva veckor, sa blev det ett jakla kalas. Thailandarna har tar verkligen tillfallet till akt nar de har en anledning att bjuda pa fest.
Var en av de trevligaste och absolut roligaste kvallarna jag haft har i Thailand. Fotbollslaget och familjens slaktingar ar sa underbara! Har traningsvark i magen idag efter allt skrattande. (Sager i och for sig en del om min fysiska form).  
Dock flippade kvallen tyvarr ur lite grann vid 3-tiden. Det finns vuxna manniskor (bade i Thailand och i Sverige) som aldrig riktigt lart sig att hantera alkohol. Mer an sa behover jag inte skriva. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0