Ny frisyr!

Thailandare ar i regel bra pa att missforsta mig. Nar jag bestaller mat och de inte riktigt hor vad jag sager chansar de hellre an att fraga igen. Var darfor lite nervos idag da jag skulle till frissan. Men det hela slutade faktiskt riktigt bra. For en gangs skulle ar jag nojd med min harfarg, min langd och med sjalva frisyren. Fick forutom uppklippningen aven bli en liten trappa med snelugg.
Har gatt omkring med en knut mitt pa huvudet de senaste manaderna. Fantasilost men praktiskt. Antligen kan jag nu i alla fall bjuda pa lite utslappt igen. For ovrigt klippte jag (som ni kanske minns) av mig mitt langa har till axellangd innan jag flyttade hit. Nu ar det plotsligt langt igen. Har verkligen vuxit hyberfort det senaste halvaret!
Sa lite ego-pics da.








Nu borjar klockan bli mycket. Dags for mig att dra mig hemat och paborja mina nya bocker. Fick lana tva svenska bocker av Nora och bada verkar riktigt lovande. Skriver mer om helgen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen bilder som faller mig i smaken=)

2009-06-21 @ 20:35:25
Postat av: Nora

Suay maak maak! :)

2009-06-22 @ 02:33:23
Postat av: Marcus

Damn, U Fine!! ..underskatta inte knuten dock!

2009-06-22 @ 12:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0