English competition

Idag var Waans engelskatavling. Sjalvklart hade jag glomt att ladda min kamera, sa nagra bilder blev det inte.
Waan var iaf duktig. Inte for att talet gick sarskilt bra. Men han hanterade situationen med ett leende pa lapparna och efterat skrattade han bara at sina "black out's". Det var forsta gangen stackarn stod pa en scen och han skulle halla tal pa ett frammande sprak for en hel sal av manniskor. Vem hade inte drabbats av nervositet?

Nagon prispall blev det alltsa inte. Jag ar dock glad anda over att jag anmalde honom till den har tavlingen. Inte bara for att dett var en bra erfarenhet for honom och inte heller bara for att han forbattrat sin engelska, utan for att det bundit oss narmre varann.


Kommentarer
Postat av: joline

hej, kollade in bilderna du rekomenderade.. haha.. vad ska man säga? roligt var det iaf. =)

2009-06-29 @ 19:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0