Detox

Jag har precis upplevt nagot underbart. Tva veckor fyllda med detox for bade kropp och sjal. Kanner mig pa nagot markligt satt renad och ovanligt tillfreds med mig sjalv och med livet.
Har haft sa mycket tid over till reflektion att jag skulle kunna skriva en hel bok just nu, fylld med bara tankar.

Dock klickar klockan och jag maste snart atervanda tillbaka till mitt liv i Pranburi.
Trots att det ar svart att beskriva en san har upplevelse ska jag gora mitt basta for att skildra min tid i templet.
Mer uppdatering far ske en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Välkommen ut igen, Linda! Du får berätta mer senare. Skönt att höra från dig i alla fall.

2009-06-11 @ 12:44:43
Postat av: Louise

Så spännande du får skynda dig att skriva mer:) Kram

2009-06-11 @ 13:05:41
Postat av: joline

längtar efter att få höra allt om templet.. har tänkt på dig extra dessa dagar!!

2009-06-11 @ 21:07:05
Postat av: Fredric

när kommer uppdateringen?, eftersom vi inte hann ta det på telefonen idag. kul att prata med dig iaf=) puss

2009-06-13 @ 18:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0