Hejda Pranburi

Sista tva dagarna i Pranburi var hektiska. Var en massa folk jag skulle hinna tacka och saga hejda till. Hela fredagen flangde jag runt som en idiot.
Lordagen daremot spenderade jag med Angie i Hua Hin. Hon bjod mig pa tva timmars thaimassage, pizza och glass. Aven Sukean kom och sallskapade oss mot kvallen.
Nu har jag iaf sagt hejda till alla i Pranburi. Kandes konstigt att lamna mitt rum i morse med vetskapen om att jag aldrig mer kommer bo dar. Att saga hejda till Angie och Sukean var jattejobbigt. Det finns inget jag avsker sa mycket som avsked. Speciellt avsked dar bada parter ar val medvetna om att man inte kommer att kunna ses pa mycket lange.

Nu befinner jag mig iaf i Bangkok hos kon ma's bror. Imorn ska jag ut pa en sista resa tillsammans med Nora och hennes vardpappa. Vi ska aka till nagot museum dar de visar Thailands provinser i miniatyrformat (om jag forstatt det hela ratt).
Darefter ska vi spendera tva natter pa Kaosarn road (backpackergatan) tillsammans med lite annat AFS folk innan vi beger oss pa organisationens departure camp.



Maritza lagar mat pa var favoritrestaurang. Kokerskan dar bjod sedan hem oss pa "fruktstund".

Kokerskans sovrum

En lycklig Angie efter tva timmars helkroppsmassage

En sista strandpromenad i Hua hin

En sista middag med familjen (kon ma och kon pa lyckades fa till samma ansiktsuttryck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0