Pattaya

Dream World och Bangkok byttes ut mot kareoke och Pattaya. Noras vardpappa tyckte absolut att vi skulle fa se denna stad och korde darfor ut oss tidigt mandag morgon. Han tog oss till den flytande marknaden, nagot museum (eller vad det nu var?) samt ett stort shoppingcenter. Darefter lamnade han oss pa egen hand och vi falangade loss pa kareoke, Swensens, sol och poolbad.

 

Nu sitter jag i alla fall har i Hua Hin, tva dagar senare, och ar rod som en krafta. Ska snart satta mig pa bussen tillbaka till Pranburi dar jag nu bara har tva veckor kvar. Det brottas sa manga olika typer av kanslor i kroppen just nu att jag inte vet varken in eller ut. Kort sagt ar allt, rent kanslomassigt, valdigt rorigt just nu.

 

Vad jag vet ar att jag verkligen behovde de har tre dagarna i Pattaya. Speciellt just nu da det ar lite kampigt. Tack Nora for ditt otroliga stod!

 

 



Flytande marknad i Pattaya



Nora pa museeat, eller vad det nu var. Noras vardpappa ville garna ta oss dit eftersom "faranger gillar det stallet"
.

Swensenlove


Stekarn Nora

 


Kommentarer
Postat av: Nora

Ah vilka harliga bilder, det blev aldrig av att jag tog dina, vi kanske hinner fixa i Bangkok! Jag saknar dig redan, men det ar laskigt att vi ses sa snart igen.. Hoppas du far en riktigt bra sista skolvecka!! :)

Kramar

2009-07-09 @ 09:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0