Scout Camp

Jag blir lika glad varje gang jag laser era fina kommentarer!


Jag mar mycket battre nu. Ar fortfarande forkyld och har huvudvark. Men huvudvarken kan lika garna bero pa hettan. Jag bestamde mig iaf for att aka till skolans scout camp igar. Var en ratt kravande dag.
I Thailand anordnar armen scoutcamps for skolorna for att de ska lara sig diciplin, samt fa battre fysik.
Dessa camps halls mitt ute i skogen i tre dagar.

Igarkvall nar de tre dagarna var over, hade skolan anordnat en stor bonfire-fest. Eleverna hade forberett olika upptradanden och skolan hade betalat for ett liveband som spelade. Alla sjong, dansade och rojde hela kvallen.






Vi larare pausade fran campet en stund och svalkade oss i skuggan dar vi gjorde blomsterkransar infor kvallen.
 For att forhindra myggbett bar vi langbyxor och langarmat. Jag hade dock inte detta med mig sa fick fotbollsklader av kon pa.

En av lararna pa skolan. Hon alskar att lara mig fel thailandska och skrattar sedan jattemkt nar jag ex kallar "vatten" for "kiss".

Jag och overste tittar pa showen.

Lararna bjods upp pa dans runt elden. Jag ar langst till vanster med reflexer pa fotterna.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Herrejesus....det är inte sant vad du är med om. Hoppas att du mår bättre för varje dag. Tänker på dig.... Kramar / Familjen

2009-02-07 @ 10:41:05
Postat av: Pappa

Kul! Det är inte ofta man ser dig i fotbollströja Linda. Senaste gången var nog sommaren 1994, när du lånade storebrors fotbollskläder. Du tänkte börja spela tjejfotboll i Lindome GIF...men ångrade dig innan vi ens satt oss i bilen för att åka dit.

/Kram Pappa

2009-02-07 @ 12:33:24
Postat av: Fidde

fan vad snygg du är i fotbollskläder=) jag ringer imon. puss

2009-02-07 @ 13:16:33
Postat av: Mormor

Hej på dig lilla gumman! Tänker på dig varje dag. Läser flitigt din blogg. Var rädd om dig. Många Kramar // Mormor. Ps Gunnar hälsar...

2009-02-07 @ 13:21:24
Postat av: sara

haha jag ser att kärleken sprudlar mellan dig och tjockisen! Kan du inte lära henne lite svenska i gengäld typ kiss och prutt så kanske ni kan bli bästa vänner. Ha en bra helg! PUSS

2009-02-07 @ 13:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0