"Nice 2 meet U", sol, bad och hav

Blev en underbar dag igar pa stranden! Skont med ett avbrott fran allt jobb och alla masten. Hade egentligen behovt arbeta i helgen med forberedelser infor lektioner, men fick ta igen det idag istallet.
Pa fredag blir det annu ett uppehall fran verkligheten da jag och Viuw ska till Bangkok i tre natter. Ska mota upp tjejerna fran igar samt bandet vid kvallstid och darefter ska vi pa nattklubb allihop. Jag brukar saga att jag inte har nagonting att ta pa mig nar jag ska ut, men den har gangen har jag verkligen inget att ta pa mig. Hade inte raknat med utgang under min tid har och har darfor heller inte packat darefter. Men det ar val sadant som loser sig.




Jag ar inte direkt kort i detta land


Jag och syster

Syster och hennes alskling "Chain"






Kommentarer
Postat av: Joline

Jag har svårt att komma över att dom heter "nice 2 meet u". Det är så häftigt!!! Dom ser så coola ut också! Ser fram emot att du har en skiva med dig hem =) Stranden ser härlig ut. kramkram

2009-02-23 @ 14:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0