Kvall i Hua Hin

Igar kvall akte jag och Viuw till Hua hin for att ga pa var lilla granne Dream's dansuppvisning samt ga pa en ett graduation-party.
Nar vi forst kom fram gick vi pa marknaderna i staden. Folk kollade lite konstigt nar jag gick dar med min yngsta lillasyster Wun i ena handen och Drem (som jag tror ar Viuws kusin?) i den andra. En "falang" med tva sma thai-flickorna i handerna ser nog lite suspekt ut i somligas ogon. Marknaden var iaf jattefin och dar fanns sa mkt fint att kopa att min beslutsangest tog over hand. Nar vi gick darifran hade jag tillslut inte kopt nagonting.

Dansuppvisningen var ocksa jattefin! Alla sma thai-barn var sa duktiga och det ar sa fruktansvart sota!
Jag tycker verkligen om Dream. Forutom att hon ar den sostaste thai-flickan som finns, sa ar hon den goaste unge jag traffat. Hon vill sitta i mitt kna och halla mig i handen hela tiden. Nar jag var sjuk kom hon upp pa mitt rum flera ganger for att klappa pa mig och ge mig kramar.
Jag tycker sjalvklart om min yngsta vardsyster  Wun ocksa men ibland kan hon bli lite for mycket. Ar man pa gott humor och orkar med hennes overskottsenergi, da ar hon verkligen jatterolig.


Forsta gangen pa en vecka som jag klar upp mig, har mascara, foundation och kanner mig nagorlunda frasch.
Min lilla Dream innan hennes dansuppvisning



Kommentarer
Postat av: Louise

Du är verkligen modig det är svårt att föreställa sig hur det känns att vara där med spindlar, ödlor och kackerlackor med provisorisk dusch och toalett... Minst sagt annorlunda men snacka om att få uppleva det riktiga Thailand! Ha det så jätte bra och det är jätte kul att läsa och se dina fina bilder! Kram

2009-02-08 @ 17:45:29
Postat av: Malin

Tycker om det du skrev! Mysigt att se lite bra grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0