Bra dag

Det finns dagar da man vaknar upp och bara vet att allting kommer ga precis som man vill. Har varit fylld av positiv energi hela dagen, och har darfor fatt en massa bra utrattat!
Hade bara en lektion idag. Hade forberett mycket infor denna och efter lite extra pushning fick faktiskt eleverna mycket gjort. Darefter fortsatte jag mitt arbete med mina egna engelskabocker. De bockerna de flesta klasser anvander sig av har ar pa tok for svara for dem. Nar de inte forstar ger de garna upp.
Forutom att ha kommit en bra bit med engelskabockerna, lyckades jag aven paborja arbetet med "final exams". Det ar meningen att jag, som haft mina klasser i tre veckor ska skriva prov som de ska gora om tva veckor. Efter detta prov ska jag alltsa ratta alltsammans och darefter betygsatta dem. Har en hyffsad uppfattning om de flesta, men inte tillrackligt for att ge dem betyg kanns det som. Far val se hur det gar.

Efter skolan tranade jag, Sukien och adjan O pa skolgarden. Far forsoka ta vara pa tillfallena da jag kan rora lite pa mig. Adjan Big spelade musik medan vi sprang runt i cirklar. Han ska ga nattvakt inatt, sa han uppskattade nog en timmes ytterliggare sallskap. Varje natt gar en av de manliga lararna vakt pa skolan for att forhindra inbrott. De kvinnliga lararna gar vakt pa dagarna nar skolan ar stangd. Vanliga veckor ar det bara lordag, sondag men pa lov blir det destu mer. Pa tal om dagar sa borjar man rakna sondagen som veckans forsta dag har och lordagen som veckans sista.

Efter vi tranat klart akte vi hem till adjan O och hade frukt- och te middag.
Imorn ska jag och Viuw till Hua Hin. Hennes favoritartist ska dit da for att spela in en musikvideo.

Det slog mig att jag glomt skriva mitt thailandska nummer har pa bloggen. Skulle ni fa for er att skicka ett dyrt sms, eller tva, sa ar mitt nummer iaf: +66801127050

Adnan Big, som for ovrigt inte ar sarskilt "big"

Skolgarden och alla vara hundar. Idag hittades en av hundarna dod i biblioteket. Hade tydligen blivit forgiftad pa nagot vis. De har de inte latt de dar djuren.

Frukt och te-middag!


Viuws favoritartist Chain fran det thailandska bandet "Nice 2 meet U".

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Skön stil artisten har. Jonny-frilla, kavaj med tillhörande någon form av skolemblem, felknäppt vit skjorta, oknuten tjock-slips, pyjamasbyxor och vita sneakers haha :)

Va jättekul att prata med dig igår, vi hörs snart igen

2009-02-20 @ 18:58:20
Postat av: Tobbe

Glömde förresten kommentera tungan som sticker ut vilket ger ett lite busigt intryck HAHAHA

2009-02-20 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0