Onsdag formiddag

Mamma ville att jag skulle lagga upp bilder pa pappan i familjen. Insag dock att jag inte har tagit nagra pa varken honom eller pa min vardbror Wayn. Hittade iaf en bild pa datorn i lararummet som Sokien lagt upp fran mina forsta dagar har.
Bilder pa Wayn kommer senare.

Min forsta lektion idag var med 5/1. Jag forstar tyvarr att de andra lararna satsar mer pa de duktigare klasserna. Det ar sa mkt roligare att undervisa elever som verkligen vill lara sig. Dessa elever ar oftast ocksa trevligare och mer uppfostrade.
Nu ska jag undervisa Wayns klass, 2/1. Han ar en av de "coolaste" killarna pa skolan. Trots att han ar busig och har ratt stokiga kompisar, sa ar han duktig i skolan. Vet dock inte vad han tycker om att ha sin vardsyrra som larare.


Fran vanster: jag, viuw, wun, dream, kon ma och kon pa

Kommentarer
Postat av: Charlotte Severed

Hej gumman,

vilket äventyr! har precis hittat tilll bloggen ås har en del läsning att ta igen=)

Puss från New York

2009-02-11 @ 05:59:26
Postat av: Tobbe

Vi har faktiskt diskuterat det att vi inte sett din pappa tidigare också. Du får fråga om han alltid går runt med henke-larsson tröja eller om det bara är så att han gör det när du är där haha

2009-02-11 @ 07:52:39
Postat av: sara

linda du är jätte duktig på att skriva, jag sitter och ler hela tiden när jag läser! Du borde skriva en bok. Låter som om du kommit in i allt nu, skönt så slipper jag vara orolig för dig. Kan inte fatta att du typ blivit buddist...vänta bara du kommer vara jätte troende och flummig när du kommer hem...kanske skulle söka moderna linjen på svenskan ..haha skojar bara tycker att du är jätte modig! PUSS

2009-02-11 @ 09:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0