Koh Chang

Dagarna pa Koh Chang rullar pa och vi har det hur underbart som helst. Paradiset pa jorden skulle man nastan kunna uttrycka det.
Trodde att det skulle komma fler AFSare hit, men verkar som om det bara blir jag, Nora, Wayan och Klaus. Inte helt fel det heller. Vi ar en perfekt liten resegrupp och vi har valdigt kul tillsammans.
Jag forsoker standigt att paminna mig sjalv om hur bra vi har det och hur fint det faktiskt ar. Om ett halvar nar jag sitter i skolbanken i kalla Sverige kommer jag annars tanka tillbaka pa just de har dagarna och fraga mig sjalv: "Varfor tog jag inte vara pa tiden och varfor njot jag inte tillrackligt".





Var bungalow-vovve





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0