Pranburidag

Sista dagen i Pranburi pa tre veckor. Vaknade sent och akte darefter tillsammans med familjen och nagra fran fotbollslaget och at brunch vid havet. Tog mig ett dopp med vardsyrran innan vi akte hem.
Har fortfarande inte vant mig vid att bada med kladerna pa. Thailandare badar inte i bikini eller i baddrakt, vilket sakert de flesta som varit i Thailand noterat. Eftersom jag ar nast till thailandare nu for tiden, far jag helt enkelt lagga mina nya bikinis pa hyllan.

Tillbaka i mitt rum packade jag min stora ryggsack. Med tanke pa att jag inte har sa manga agodelar har i Thailand ar det valdigt latt att packa infor smaresor. Finns helt enkelt inte sa mycket att valja pa.
Mot eftermiddagen kollade jag pa nar fotbollslaget lirade lite. De har tjatat om att jag ska komma och kolla sen min forsta dag har och idag hade jag helt enkelt slut pa bortforklaringar. Fick avsatta nagra timmar pa laktarn helt enkelt.

Imorn blir det antligen Koh Chang som galler.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0