Big Love

Jag ar inte van vid att vara ledig pa det satt som jag ar ledig har. I Sverige fylls dagarna av masten, oavsett om man har semester eller inte. Man maste stada, trana, tvatta, umgas med vanner och familj och sa vidare. 
Har finns inget av detta. Det ar bara jag och min lediga tid, och tyvarr kommer inte vi sarskilt bra overens.
Har forsokt mig pa lite olika typer av tidsfordriv det senaste. Vad som fungerar allra bast ar helt klart relaterade till min dator. Forutom vanligt, hederligt surfande har jag borjat se kvallsfilmer, vilket visat fungerar valdigt bra som substitut for riktigt umgange.

Jag och Angie har laddat ner tre sasonger av "Big Love", en amerikansk TV-serie fran 2006. Den handlar om en fundamentialistisk mormonfamilj som praktiserar polygami, vilket ar olagligt i USA. Valdigt annorlunda serie men helt klart ett bra tidsfordriv och ett bra avbrott fran mitt thailiv. Satt fastklistrad i soffan igar och stracksag fyra avsnitt. Jag kommer aldrig bli lika besatt av denna serie som jag var av The O.C (vilket ar sadant man kanske inte bor erkanna), men i brist pa annat ar det anda en helt okej serie med helt okej handling och skadespeleri.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e rolig du Linda (städa, tvätta...?)

Kram

2009-04-18 @ 12:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0